Alternatív osztálykirándulás Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8 Témakör: Komplex esetkezelés Csoportméret 10-25 fő Ismeretátadás formája műhelymunka Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia,Tanulástámogatás módja,Szervezési módok, Időtervezés, Térhasználat,Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az online térben Bővebben Biblioterápia Célcsoport: 5 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan Csoportméret 2-15 fő Ismeretátadás formája önálló adaptáció Fejlesztés Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia,Információkezelés Bővebben Differenciálás a Bloom-féle gondolkodási szintek alapján. Célcsoport: Pedagógusok Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyéni differenciálás Csoportméret 6-16 fő Ismeretátadás formája csoportos konzultáció, műhelymunka Fejlesztés Tanulói motiváció,Feladattudat, Együttműködés,Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja,Szervezési módok, Bővebben Differenciálás a gardneri intelligencia területek alapján Célcsoport: Pedagógusok Témakör: Tanítás-tanulás módszertan,
Egyéni differenciálás Csoportméret 6-16 fő Ismeretátadás formája műhelymunka Fejlesztés Tanulói motiváció,Feladattudat, Együttműködés,Tanulástámogatás módja,Szervezési módok Bővebben Erőszakmentes kommunikáció -EMK Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8 Témakör: Egyéni differenciálás, Komplex esetkezelés Csoportméret 25 fő Ismeretátadás formája műhelymunka Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Tanulási célok tervezése, Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés, Szervezési módok,Információkezelés, Kommunikáció az online térben Bővebben Esetmegbeszélés Bálint módszerrel Célcsoport: Pedagógusok Témakör: Komplex esetkezelés Csoportméret 6-16 fő Ismeretátadás formája csoportos konzultáció Fejlesztés Szervezési módok Bővebben Felelősségkártyák Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8 Témakör: Komplex esetkezelés Csoportméret 10-25 fő Ismeretátadás formája önálló adaptáció Fejlesztés Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés,Szervezési módok, Időtervezés, Térhasználat, Önálló eszközhasználat Bővebben FlippityFlashcards –online tanulói kártyák Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyszerűsítés Csoportméret bármekkora csoportta fő Ismeretátadás formája egyéni konzultáció Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Feladattudat, Tanulási stratégiák, Anyanyelvi kompetencia, Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés, Házi feladat, Önálló eszközhasználat Bővebben Futás, mint sikerterápia Célcsoport: 5,6,7,8 Témakör: Komplex esetkezelés Csoportméret 8-10 fő Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, óralátogatás Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Tanulási célok tervezése, Szervezési módok, Térhasznáalt Bővebben Google Forms –a kérdőívtől a szabadulószobáig Célcsoport: 3,4,5,6,7,8 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan Csoportméret nem releváns fő Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Anyanyelvi kompetencia, Matematikai és (...) kompetencia, Tanulási célok megtervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés,értékelés, Házi feladat, Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az onlinetérben Bővebben Helyi érték iskola Tarnabodon Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan,Egyszerűsítés,Egyéni differenciálá Csoportméret 10-15 fő Ismeretátadás formája műhelymunka Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematika és (...) kompetencia, Tanulási stratégák, Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja, Szervezési módok, Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az online térben, Térhasználat Bővebben Hogy vagy? - kör Célcsoport: 1,2,3,4,5 Témakör: Egyéni differenciálás, Komplex esetkezelés Csoportméret 10-15 fő Ismeretátadás formája önálló adaptáció Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Tanulástámogatás módja, Szervezési módok, Időtervezés Bővebben Irodalmi puzzle–Petőfi, Arany Célcsoport: 5,6 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan Csoportméret 2-4 fő Ismeretátadás formája önálló adaptáció Fejlesztés Kommunikáció,Együttműködés,Tanulási stratégák,Tanulástámogatás módja,Térhasználat, Házi feladat, Bővebben Kahoot Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan Csoportméret nem releváns fő Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Együttműködés, Anyanyelvi kompetencia, Matematikai és (...) kompetencia, Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés, Önálló eszközhasználat, Információkezelés Bővebben Képregény készítés fotókkal Célcsoport: 6,7,8 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyszerűsítés Csoportméret 15-20 fő Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció Fejlesztés Tanulói motiváció,Anyanyelvi kompetencia,Tanulástámogatás módja, Bővebben Képregényrajzolás Célcsoport: 5,6 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan Csoportméret 2-15 fő Ismeretátadás formája Fejlesztés Kommunikáció,Tanulási stratégák,Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja,Házi feladat, Bővebben Kognitív, orientációs, szociális, kommunikációs és motoros kompetenciafejlesztés játékosan, különböző életkorokban Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan,Komplex esetkezelés ,Egyéni differenciálás Csoportméret 10-15 fő Ismeretátadás formája önálló adaptáció Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematika és (...) kompetencia,Tanulási célok tervezése,Tanulási tartalmak tervezése,Tanulástámogatás módja,Szervezési módok,Térhasználat,Önálló eszközhasználat, Bővebben Learningsnack Célcsoport: 4,5,6,7,8 Témakör: Egyéni differenciálás Csoportméret nem releváns fő Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció Fejlesztés Tanulói motiváció, Anyanyelvi kompetencia, Matematikai és (...) kompetencia, Tanulástámogatás módja, Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az online térben Bővebben Motivációs pontrendszer Célcsoport: 3,4,5,6,7,8 Témakör: Egyéni differenciálás Csoportméret 10-25 fő Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció, önálló adaptáció Fejlesztés Tanulói motiváió, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Matematikai és (...) kompetencia, Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés, Szervezési módok, Házi feladat, Önálló eszközhasználat Bővebben Okosdoboz Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyéni differenciálás Csoportméret nem releváns fő Ismeretátadás formája önálló adaptáció Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem,Feladattudat,Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematikai és (...) kompetencia,,Tanulási célok tervezése,Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés,Házi feladat,Információkezelés Bővebben Országos katasztrófavédelmi ifjúsági versenyre való felkészítés Célcsoport: 5,6,7 Témakör: Komplex esetkezelés Csoportméret 12 fő Ismeretátadás formája csoportos konzultáció, műhelymunka Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Együttműködés,Önértékelés,Tanulási stratégák, Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja,Információkezelés, Bővebben Pénzügyi tudatosság az iskolában-társasjáték Célcsoport: 3,4,5,6,7,8 Témakör: Komplex esetkezelés Csoportméret 10-25 fő Ismeretátadás formája műhelymunka Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematika és (...) kompetencia,Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja,Időtervezés,Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az online térben Bővebben Redmenta Célcsoport: 5,6,7,8 Témakör: Egyéni differenciálás Csoportméret nem releváns fő Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció, önálló adaptáció Fejlesztés Tanulói motiváció,Feladattudat,Anyanyelvi kompetencia, Matematikai és (...) kompetencia,Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés,Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az online térben, Bővebben Roma jelenlét –történelem és irodalom Célcsoport: 5,6,7,8 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyéni differenciálás Csoportméret nem releváns fő Ismeretátadás formája műhelymunka Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat,Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematika és (...) kompetencia,Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja,Szervezési módok,Információkezelés Bővebben Szabályelsajátítás vizuális megsegítése Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8 Témakör: Egyszerűsítés Csoportméret 10-25 fő Ismeretátadás formája csoportos konzultáció Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Bővebben Szociális cirkusz - zsonglőrködés Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan,Komplex esetkezelés,Egyéni differenciálá Csoportméret 10-12 fő Ismeretátadás formája önálló adaptáció Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematika és (...) kompetencia, Tanulási célok tervezése, Tanulástámogatás módja, Szervezési módok, Bővebben Szövegfeldolgozási mátrix Célcsoport: 4,5,6,7,8 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyszerűsítés Csoportméret 15-20 fő Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció, önálló adaptáció Fejlesztés Tanulói motiváció,Anyanyelvi kompetencia,Tanulástámogatás módja, Bővebben Tankönyv helyett ppt! Célcsoport: 5,6,7,8 Témakör: Egyszerűsítés Csoportméret 10-25 fő Ismeretátadás formája egyéni konzultáció Fejlesztés Tanulói motiváció, Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja Bővebben Tanulókártya Projekt Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8 Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyszerűsítés Csoportméret 10-25 fő Ismeretátadás formája önálló adaptáció Fejlesztés Tanulói motiváció,Figyelem,Kommunikáció,Anyanyelvi kompetencia,
Matematika és (...) kompetencia,
Tanulási stratégák,
Tanulási célok tervezése,
Tanulási tartalmak tervezése,
Tanulástámogatás módja,Információkezelés,
Kommunikáció az online térben Bővebben