Toggle navigation
    • 0 Új beküldött kártyák
    • Nincs értesítése
  • Menüpontok
  • Módszertani kártyák
    • Jelenlegi módszertani kártyák
    • Új kártya küldése









Alternatív osztálykirándulás

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Komplex esetkezelés
  • Csoportméret 10-25 fő
  • Ismeretátadás formája műhelymunka
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia,Tanulástámogatás módja,Szervezési módok, Időtervezés, Térhasználat,Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az online térben
  • Bővebben

Biblioterápia

  • Célcsoport: 5
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan
  • Csoportméret 2-15 fő
  • Ismeretátadás formája önálló adaptáció
  • Fejlesztés Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia,Információkezelés
  • Bővebben

Differenciálás a Bloom-féle gondolkodási szintek alapján.

  • Célcsoport: Pedagógusok
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyéni differenciálás
  • Csoportméret 6-16 fő
  • Ismeretátadás formája csoportos konzultáció, műhelymunka
  • Fejlesztés Tanulói motiváció,Feladattudat, Együttműködés,Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja,Szervezési módok,
  • Bővebben

Differenciálás a gardneri intelligencia területek alapján

  • Célcsoport: Pedagógusok
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyéni differenciálás
  • Csoportméret 6-16 fő
  • Ismeretátadás formája műhelymunka
  • Fejlesztés Tanulói motiváció,Feladattudat, Együttműködés,Tanulástámogatás módja,Szervezési módok
  • Bővebben

Erőszakmentes kommunikáció -EMK

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Egyéni differenciálás, Komplex esetkezelés
  • Csoportméret 25 fő
  • Ismeretátadás formája műhelymunka
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Tanulási célok tervezése, Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés, Szervezési módok,Információkezelés, Kommunikáció az online térben
  • Bővebben

Esetmegbeszélés Bálint módszerrel

  • Célcsoport: Pedagógusok
  • Témakör: Komplex esetkezelés
  • Csoportméret 6-16 fő
  • Ismeretátadás formája csoportos konzultáció
  • Fejlesztés Szervezési módok
  • Bővebben

Felelősségkártyák

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Komplex esetkezelés
  • Csoportméret 10-25 fő
  • Ismeretátadás formája önálló adaptáció
  • Fejlesztés Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés,Szervezési módok, Időtervezés, Térhasználat, Önálló eszközhasználat
  • Bővebben

FlippityFlashcards –online tanulói kártyák

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyszerűsítés
  • Csoportméret bármekkora csoportta fő
  • Ismeretátadás formája egyéni konzultáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Feladattudat, Tanulási stratégiák, Anyanyelvi kompetencia, Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés, Házi feladat, Önálló eszközhasználat
  • Bővebben

Futás, mint sikerterápia

  • Célcsoport: 5,6,7,8
  • Témakör: Komplex esetkezelés
  • Csoportméret 8-10 fő
  • Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, óralátogatás
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Tanulási célok tervezése, Szervezési módok, Térhasznáalt
  • Bővebben

Google Forms –a kérdőívtől a szabadulószobáig

  • Célcsoport: 3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan
  • Csoportméret nem releváns fő
  • Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Anyanyelvi kompetencia, Matematikai és (...) kompetencia, Tanulási célok megtervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés,értékelés, Házi feladat, Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az onlinetérben
  • Bővebben

Helyi érték iskola Tarnabodon

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan,Egyszerűsítés,Egyéni differenciálá
  • Csoportméret 10-15 fő
  • Ismeretátadás formája műhelymunka
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematika és (...) kompetencia, Tanulási stratégák, Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja, Szervezési módok, Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az online térben, Térhasználat
  • Bővebben

Hogy vagy? - kör

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5
  • Témakör: Egyéni differenciálás, Komplex esetkezelés
  • Csoportméret 10-15 fő
  • Ismeretátadás formája önálló adaptáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Tanulástámogatás módja, Szervezési módok, Időtervezés
  • Bővebben

Irodalmi puzzle–Petőfi, Arany

  • Célcsoport: 5,6
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan
  • Csoportméret 2-4 fő
  • Ismeretátadás formája önálló adaptáció
  • Fejlesztés Kommunikáció,Együttműködés,Tanulási stratégák,Tanulástámogatás módja,Térhasználat, Házi feladat,
  • Bővebben

Kahoot

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan
  • Csoportméret nem releváns fő
  • Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Együttműködés, Anyanyelvi kompetencia, Matematikai és (...) kompetencia, Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés, Önálló eszközhasználat, Információkezelés
  • Bővebben

Képregény készítés fotókkal

  • Célcsoport: 6,7,8
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyszerűsítés
  • Csoportméret 15-20 fő
  • Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció,Anyanyelvi kompetencia,Tanulástámogatás módja,
  • Bővebben

Képregényrajzolás

  • Célcsoport: 5,6
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan
  • Csoportméret 2-15 fő
  • Ismeretátadás formája
  • Fejlesztés Kommunikáció,Tanulási stratégák,Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja,Házi feladat,
  • Bővebben

Kognitív, orientációs, szociális, kommunikációs és motoros kompetenciafejlesztés játékosan, különböző életkorokban

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan,Komplex esetkezelés ,Egyéni differenciálás
  • Csoportméret 10-15 fő
  • Ismeretátadás formája önálló adaptáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematika és (...) kompetencia,Tanulási célok tervezése,Tanulási tartalmak tervezése,Tanulástámogatás módja,Szervezési módok,Térhasználat,Önálló eszközhasználat,
  • Bővebben

Learningsnack

  • Célcsoport: 4,5,6,7,8
  • Témakör: Egyéni differenciálás
  • Csoportméret nem releváns fő
  • Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Anyanyelvi kompetencia, Matematikai és (...) kompetencia, Tanulástámogatás módja, Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az online térben
  • Bővebben

Motivációs pontrendszer

  • Célcsoport: 3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Egyéni differenciálás
  • Csoportméret 10-25 fő
  • Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció, önálló adaptáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváió, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Matematikai és (...) kompetencia, Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés, Szervezési módok, Házi feladat, Önálló eszközhasználat
  • Bővebben

Okosdoboz

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyéni differenciálás
  • Csoportméret nem releváns fő
  • Ismeretátadás formája önálló adaptáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem,Feladattudat,Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematikai és (...) kompetencia,,Tanulási célok tervezése,Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés,Házi feladat,Információkezelés
  • Bővebben

Országos katasztrófavédelmi ifjúsági versenyre való felkészítés

  • Célcsoport: 5,6,7
  • Témakör: Komplex esetkezelés
  • Csoportméret 12 fő
  • Ismeretátadás formája csoportos konzultáció, műhelymunka
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Együttműködés,Önértékelés,Tanulási stratégák, Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja,Információkezelés,
  • Bővebben

Pénzügyi tudatosság az iskolában-társasjáték

  • Célcsoport: 3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Komplex esetkezelés
  • Csoportméret 10-25 fő
  • Ismeretátadás formája műhelymunka
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematika és (...) kompetencia,Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja,Időtervezés,Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az online térben
  • Bővebben

Redmenta

  • Célcsoport: 5,6,7,8
  • Témakör: Egyéni differenciálás
  • Csoportméret nem releváns fő
  • Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció, önálló adaptáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció,Feladattudat,Anyanyelvi kompetencia, Matematikai és (...) kompetencia,Tanulástámogatás módja, Diagnózis, mérés, értékelés,Önálló eszközhasználat, Információkezelés, Kommunikáció az online térben,
  • Bővebben

Roma jelenlét –történelem és irodalom

  • Célcsoport: 5,6,7,8
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyéni differenciálás
  • Csoportméret nem releváns fő
  • Ismeretátadás formája műhelymunka
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat,Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematika és (...) kompetencia,Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja,Szervezési módok,Információkezelés
  • Bővebben

Szabályelsajátítás vizuális megsegítése

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Egyszerűsítés
  • Csoportméret 10-25 fő
  • Ismeretátadás formája csoportos konzultáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés,
  • Bővebben

Szociális cirkusz - zsonglőrködés

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan,Komplex esetkezelés,Egyéni differenciálá
  • Csoportméret 10-12 fő
  • Ismeretátadás formája önálló adaptáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Figyelem, Kommunikáció, Feladattudat, Együttműködés, Önértékelés, Anyanyelvi kompetencia, Matematika és (...) kompetencia, Tanulási célok tervezése, Tanulástámogatás módja, Szervezési módok,
  • Bővebben

Szövegfeldolgozási mátrix

  • Célcsoport: 4,5,6,7,8
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyszerűsítés
  • Csoportméret 15-20 fő
  • Ismeretátadás formája egyéni konzultáció, csoportos konzultáció, önálló adaptáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció,Anyanyelvi kompetencia,Tanulástámogatás módja,
  • Bővebben

Tankönyv helyett ppt!

  • Célcsoport: 5,6,7,8
  • Témakör: Egyszerűsítés
  • Csoportméret 10-25 fő
  • Ismeretátadás formája egyéni konzultáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció, Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja
  • Bővebben

Tanulókártya Projekt

  • Célcsoport: 1,2,3,4,5,6,7,8
  • Témakör: Tanítás-tanulás módszertan, Egyszerűsítés
  • Csoportméret 10-25 fő
  • Ismeretátadás formája önálló adaptáció
  • Fejlesztés Tanulói motiváció,Figyelem,Kommunikáció,Anyanyelvi kompetencia, Matematika és (...) kompetencia, Tanulási stratégák, Tanulási célok tervezése, Tanulási tartalmak tervezése, Tanulástámogatás módja,Információkezelés, Kommunikáció az online térben
  • Bővebben
Köznevelés | FeTe 1.0.0
Copyright ©Minden jog fenntartva.